Komunikační plán pro poskytování kosmetických služeb
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační plán pro poskytování kosmetických služeb |
Autor: |
Žižková, Markéta
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce bude zdokonalení komunikačního plánu pro živnostenskou činnost v oblasti kosmetických služeb, sestavení jednotlivých doporučení, pro zefektivnění daného podnikání. Práce bude rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se bude zabývat vysvětlením důležitých pojmů týkajících se komunikačního plánu a bude pojednávat o jeho jednotlivých koncepcích. Praktická část bude aplikovat teoretické poznatky do praxe. Bude tvořena popisem dosavadní situace živnostníka a následně bude zpracován nový návrh komunikačních aktivit pro rok 2015. Pro snazší pochopení bude zanalyzovaná konkurence a zpracována SWOT analýza. V závěru celé práce budou navržena jednotlivá doporučení pro tvorbu nového komunikačního plánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36783
|
Datum:
|
2015-03-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
40982
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet