Marketingová komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. z pohledu využívání sociálních sítí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. z pohledu využívání sociálních sítí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. z pohledu využívání sociálních sítí
Autor: Chrástek, Martin
Vedoucí: Končitíková, Gabriela
Abstrakt: Cílem předložené bakalářské práce je zjistit, jakou úlohu hrají sociální sítě z hlediska marke-tingové komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. Teoretická část představuje využívané sociální sítě v České republice i ve světě vhodné pro marketingové účely firmy poskytující webhostingové služby. Dále vysvětluje, jak by firmy měly postupovat při získávání zákaz-níků placenou i neplacenou formou, jak s nimi komunikovat a jak o fanoušky pečovat. Prak-tická část se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. se zaměřením na využívání sociálních sítí. Dále analyzuje marketingovou komunikaci firmy mimo sociální sítě. Jedná se o marketingovou komunikaci firmy na internetu a také mimo něj. Součástí praktické části je dotazníkové šetření, které vypovídá o současném stavu a preferencích uživatelů sociálních sítí. Dílčím cílem praktické části je, na základě zjištěných informací, navrhnout firmě WEDOS Internet, a.s. opatření pro zvýšení úrovně marketingo-vé komunikace na sociálních sítích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36776
Datum: 2015-06-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 41153


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
chrástek_2015_dp.pdf 1.833Mb PDF Zobrazit/otevřít None
chrástek_2015_op.pdf 236.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
chrástek_2015_vp.docx 29.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet