Reklamní plán cestovní kanceláře ROS a zdokonalení komunikačního mixu ve firmě jako součást tohoto plánu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklamní plán cestovní kanceláře ROS a zdokonalení komunikačního mixu ve firmě jako součást tohoto plánu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklamní plán cestovní kanceláře ROS a zdokonalení komunikačního mixu ve firmě jako součást tohoto plánu
Autor: Nechvapilová, Petra
Vedoucí:
Abstrakt: Předmětem této práce je návrh reklamního plánu cestovní kanceláře ROS, tento návrh byl proveden na základě zjištěných problémů a příležitostí v podniku. Součástí práce je také analýza konkurence z hlediska Porterova pěti - faktorového modelu a SWOT analýza. Všechny navržené reklamní aktivity využívají prvků komunikačního mixu, především reklamy a direkt marketingu. Zda bylo cílů dosaženo, není dále předmětem této práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36663
Datum: 2005-02-08
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2039


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet