Projekt marketingového plánu společnosti DEEP SKATE s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu společnosti DEEP SKATE s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu společnosti DEEP SKATE s.r.o.
Autor: Skýbová, Pavlína
Vedoucí: Skýba, Pavel
Abstrakt: Marketingový plán, který je vytvořen pro společnost DEEP SKATE s.r.o., popisuje podnikatelské aktivity společnosti, která chce uspět na trhu se sportovní módou pro skateboarding, snowboarding a bmx. Práce popisuje různá úskalí a příležitosti tohoto trhu. Práce je rozdělena na tři části. V první část obsahuje rešerši literárních pramenů, druhá část popisuje historii společnosti a její podnikatelské aktivity. Třetí část se analyzuje prostředí, ve kterém společnost podniká a definuje její silné a slabé stránky. V poslední části jsou stanoveny cíle společnosti a určeny strategie, jak cílů dosáhnout. Dále jsou zde stanoveny programové aktivity s časovým plánem jejich počátku a konce. Dále jsou v této části popsány systémy kontroly.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36584
Datum: 2005-03-07
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 1899


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet