Projekt marketingové komunikace Pedagogického centra Praha
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace Pedagogického centra Praha |
Autor: |
Matoušková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Hašková, Ladislava
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace Pedagogického centra Praha a na základě zjištěných skutečností navrhnout projekt, který by danou komunikaci zlepšil a zefektivnil. Práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny z oblasti neziskových organizací, marketingu vzdělávacích služeb, marketingové komunikace, SWOT analýzy a marketingového výzkumu. V analytické části je představeno Pedagogické centrum Praha včetně jeho činností, provedena analýza konkurence, stávajících marketingových komunikačních aktivit a analýza vnímání marketingové komunikace zákazníky. Na základě zjištěných skutečností je v projektové části zpracován projekt „Integrovaná marketingová komunikace'' včetně časového harmonogramu, finančního a personálního zabezpečení. Součástí projektu je zmínění rizik realizace projektu a alternativy jeho financování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36559
|
Datum:
|
2005-03-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
1874
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet