Projekt systému marketingového plánování na základě marketingového auditu ve firmě ALIUD PHARMA CZ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt systému marketingového plánování na základě marketingového auditu ve firmě ALIUD PHARMA CZ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt systému marketingového plánování na základě marketingového auditu ve firmě ALIUD PHARMA CZ
Autor: Konečná, Hana
Vedoucí: Münster, Jaromír
Abstrakt: Projekt systému marketingového plánování firmy ALIUD PHARMA CZ, farmaceutické firmy prodávající na českém trhu léky. Při zpracování projektu jsem nejdříve prostudovala teoretické prameny - stěžejní byl Philip Kotler, poté jsem zanalyzovala činnost firmy ALIUD PHARMA CZ, podrobila jsem ji marketingovému auditu, ve kterém jsem se zaměřila zejména na oblast plánování. Poté jsem navrhla systém marketingového plánování, který vychází z business plánu firmy, zahrnuje v sobě detailní plánování marketingu po jedntolivých produktech firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36539
Datum: 2005-03-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 1853


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet