Marketingový průzkum trhu, zpracování projektu prodeje platebních šeků a dárkových poukázek na zboží
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový průzkum trhu, zpracování projektu prodeje platebních šeků a dárkových poukázek na zboží |
Author: |
Hořínek, Lukáš
|
Advisor: |
Vašková, Jana
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem trhu a zpracováním projektu prodeje platebních šeků a dárkových poukázek na zboží se zaměřením na podniky. V praktické části je proveden marketingový průzkum trhu, jehož cílem je zjistit současný stav v oblasti poskytování zaměstnaneckých výhod, a také zájem zaměstnavatelů a ostatních skupin respondentů o poskytování a využití poukázek na zboží. V další části práce je vytvořena marketingová strategie pro potenciální zákaznické skupiny, která zahrnuje formy jejich oslovení a způsoby propagace produktu. Na závěr je provedeno doporučení a možné řešení této problematiky, které by mělo napomoci při realizaci tohoto projektu. V příloze jsou uvedeny dva typy dotazníků, které jsem použil při průzkumu trhu a také propagační dopisy, které byly využity při nabídce tohoto produktu firmám a organizacím. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/364
|
Date:
|
2005-12-09 |
Availability:
|
Práce není přístupná |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
2557
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account