Využití CRM jako konkurenční výhody firmy Petruzalek

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití CRM jako konkurenční výhody firmy Petruzalek

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití CRM jako konkurenční výhody firmy Petruzalek
Autor: Křížová, Michaela
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Customer Relationship Management (CRM) je významným pojem v oblasti podnikání již od pradávna. Komunikace se zákazníkem je prvkem, který by ve správně fungující a prosperující firmě 21. stolení rozhodně neměl chybět. Zákazník je stále považován za alfu a omegu trhu a pokud mu není věnována dostatečná pozornost, ztrácí zájem o koupi a od společnosti odchází. Proto by každá společnost, která chce uspět na trhu, měla CRM zařadit do svých aktivit. Zkoumanou společností z hlediska využívání CRM je společnost Petruzalek s. r. o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36472
Datum: 2005-03-14
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 1780


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet