Využití CRM jako konkurenční výhody firmy Petruzalek
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití CRM jako konkurenční výhody firmy Petruzalek |
Autor: |
Křížová, Michaela
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Customer Relationship Management (CRM) je významným pojem v oblasti podnikání již od pradávna. Komunikace se zákazníkem je prvkem, který by ve správně fungující a prosperující firmě 21. stolení rozhodně neměl chybět. Zákazník je stále považován za alfu a omegu trhu a pokud mu není věnována dostatečná pozornost, ztrácí zájem o koupi a od společnosti odchází. Proto by každá společnost, která chce uspět na trhu, měla CRM zařadit do svých aktivit. Zkoumanou společností z hlediska využívání CRM je společnost Petruzalek s. r. o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36472
|
Datum:
|
2005-03-14 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
1780
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet