Analýza marketingového mixu firmy Svoboda a Březík - pečivo s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu firmy Svoboda a Březík - pečivo s.r.o. |
Autor: |
Malinová, Jarmila
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Svoboda a Březík – pečivo s. r. o.. Po stručném představení společnosti se věnuje sortimentu výrobků, jejich podrobnému členění, kvalitě, designu, značce a obalu. Zahrnuje i externí a interní faktory působící na tvorbu ceny a postup při jejím určování. Popisuje přímou i nepřímou distribuci výrobků ke spotřebiteli a propagaci stávajících i nových výrobků. Na závěr budou navržena opatření, která by zvýšila konkurenceschopnost podniku na trhu s pekárenským zbožím. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36466
|
Datum:
|
2005-03-14 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
1774
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet