Projekt marketingove koncepce ve vztahu zákazník - predajca firmy Herman Slovakia s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingove koncepce ve vztahu zákazník - predajca firmy Herman Slovakia s.r.o. |
Autor: |
Korimová, Dáša
|
Vedoucí: |
Glogar, Alois
|
Abstrakt:
|
Starostlivosť o zákazníka – to je predovšetkým dokonalé poznanie ich potrieb či prianí a používanie marketingových aktivít, ktoré vedú k efektívnemu uspokojovaniu zákazníka. Spokojný zákazník je najdôležitejším základným pilierom dlhodobého obchodného úspechu. Keďže žiadna firma nemôže existovať bez toho, aby ponuka jej produktov bola krytá dopytom za strany zákazníka, môžeme zákazníka považovať za kľúčový faktor pri všetkých marketingových rozhodnutiach. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36436
|
Datum:
|
2005-03-07 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
1737
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet