Analýza spokojenosti zákazníků firmy Vinařství Petr Bíza

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků firmy Vinařství Petr Bíza

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků firmy Vinařství Petr Bíza
Autor: Čepilová, Markéta
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Tuto bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části teoretickou a analytickou. V teoretické části jsem se snažila zpracovat literární poznatky z marketingové oblasti spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala byly odborné marketingové a vinařské publikace, vinařské časopisy a v neposlední řadě internetové stránky. V analytické části jsem vyhodnotila výsledky dotazníkového šetření a konkrétně rozebrala, každý faktor spokojenosti uvedený v dotazníku. Faktorů spokojenosti bylo celkem třináct a v závěru každého bodu jsem se pokusila firmě navrhnout doporučení, která by vedla k vyšší spokojenosti jejich zákazníků. Firmě bych chtěla doporučit, aby mé návrhy zrealizovala v praxi, protože je to jedno z řešení, jak zvýšit spokojenost jejich zákazníků a tak si vytvořit okruh věrných a stálých odběratelů
URI: http://hdl.handle.net/10563/36419
Datum: 2005-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 1712


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet