Analýza marketingové komunikace v organizaci AIESEC Česká republika
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace v organizaci AIESEC Česká republika |
Autor: |
Závodná, Lucie Sára
|
Vedoucí: |
Ševčíková, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je analýzou marketingové komunikace v organizaci AIESEC Česká republika. AIESEC je neziskovou organizací, proto se opírám o teoretické poznatky z oblasti marketingu v neziskovém sektoru a informace z neziskového sektoru v České republice. Praktická část obsahuje SWOT analýzu, analýzu konkurence a marketingový výzkum z oblasti marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/363
|
Datum:
|
2006-05-19 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
4130
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet