Analýza marketingové komunikace v organizaci AIESEC Česká republika

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace v organizaci AIESEC Česká republika

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace v organizaci AIESEC Česká republika
Autor: Závodná, Lucie Sára
Vedoucí: Ševčíková, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce je analýzou marketingové komunikace v organizaci AIESEC Česká republika. AIESEC je neziskovou organizací, proto se opírám o teoretické poznatky z oblasti marketingu v neziskovém sektoru a informace z neziskového sektoru v České republice. Praktická část obsahuje SWOT analýzu, analýzu konkurence a marketingový výzkum z oblasti marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/363
Datum: 2006-05-19
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 4130


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
závodná_2006_bp.pdf 1.125Mb PDF Zobrazit/otevřít
závodná_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
závodná_2006_op.doc 58Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet