CRM jako konkurenční výhoda firmy Pozemstav, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

CRM jako konkurenční výhoda firmy Pozemstav, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: CRM jako konkurenční výhoda firmy Pozemstav, s.r.o.
Autor: Peštálová, Vladislava
Vedoucí: Voloch, Jaroslav
Abstrakt: První část práce obsahuje zhodnocení teoretických poznatků, lepší pochopení definic klasického a nového marketingu, konkurenceschopnosti, konkurenční výhody a zejména CRM. Ve druhé, analytické části představuji společnost, její charakteristiky, přednosti a nedostatky, v čem spočívá její konkurenceschopnost a jaké úsilí vyvíjí k budování vztahů se zákazníky. Jádrem je analýza CRM ve společnosti, která zahrnuje charakteristiku databáze zákazníků a zákaznického centra. V závěru jsou uvedeny doporučení pro zlepšení současného stavu a dosažení nových konkurenčních výhod.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36397
Datum: 2005-03-14
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 1683


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet