CRM jako konkurenční výhoda firmy Pozemstav, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
CRM jako konkurenční výhoda firmy Pozemstav, s.r.o. |
Autor: |
Peštálová, Vladislava
|
Vedoucí: |
Voloch, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
První část práce obsahuje zhodnocení teoretických poznatků, lepší pochopení definic klasického a nového marketingu, konkurenceschopnosti, konkurenční výhody a zejména CRM. Ve druhé, analytické části představuji společnost, její charakteristiky, přednosti a nedostatky, v čem spočívá její konkurenceschopnost a jaké úsilí vyvíjí k budování vztahů se zákazníky. Jádrem je analýza CRM ve společnosti, která zahrnuje charakteristiku databáze zákazníků a zákaznického centra. V závěru jsou uvedeny doporučení pro zlepšení současného stavu a dosažení nových konkurenčních výhod. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36397
|
Datum:
|
2005-03-14 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
1683
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet