Analýza marketingového mixu chemického výrobního družstva Důbrava

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu chemického výrobního družstva Důbrava

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu chemického výrobního družstva Důbrava
Autor: Machalová, Martina
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Bakalářská diplomová práce popisuje a analyzuje marketingovou činnost chemického výrobního družstva Důbrava. Obsahem této práce ovšem není celková marketingová strategie, ale zaměření se na analýzu marketingového mixu. Podklad a teoretická východiska pro analýzu marketingového mixu CHVD Důbrava tvoří literární rešerše zaměřená na problematiku marketingových činností s důrazem na marketingový mix. Praktická část práce se poté zabývá výrobkovou analýzou družstva, hodnotí současné výrobky, jejich kvalitu, značku a také vývoj nových výrobků. V neposlední řadě je práce zaměřena na cenovou politiku družstva, nástroje a formy propagace, ale i na distribuční systém družstva, analýzu distribučních cest, odběratelů a dodavatelů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36394
Datum: 2005-03-14
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 1680


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet