Analýza vztahu firmy Meko s.r.o. k zájmovým skupinám-Public Relations
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza vztahu firmy Meko s.r.o. k zájmovým skupinám-Public Relations |
| Autor: |
Merenda, Petr
|
| Vedoucí: |
Medek, Michal
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou Public Relations aplikované ve společnosti Meko s.r.o.. Vychází z teoretické části, kde je formulována problematika Public Relations. Analytická část se zabývá aplikováním této problematiky na společnost Meko s.r.o. a to hlavně v oblasti vztahů se zájmovými skupinami. Výsledkem této práce je doporučení zlepšení fungování Public Relations pro firmu Meko s.r.o.. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36392
|
|
Datum:
|
2005-03-14 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
1678
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet