Analýza současného postavení marketingové komunikace ve firmě BELVE s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza současného postavení marketingové komunikace ve firmě BELVE s.r.o. |
Autor: |
Susko, Miroslav
|
Vedoucí: |
Medek, Michal
|
Abstrakt:
|
V teoretickej časti som spracoval dostupné zdroje týkajúce sa marketingovej komunikácie. V analytickej časti som predstavil firmu, aby mal čitateľ predstavu o činnosti firmy a popísal jej súčastné postavenie marketingovej komunikácie. Formou dotazníku som analyzoval preferencie odberateľov. Z vyhodnotenia dotazníku som vyvodil závery, ktoré som zhrnul a vypracoval odporučenia pre zlepšenie marketingovej komunikácie firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36338
|
Datum:
|
2005-03-14 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.05.2015
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
1617
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet