Analýza systému CRM letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza systému CRM letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o |
Autor: |
Toman, Tomáš
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
V súčasnosti problematika riadenia vzťahov so zákazníkmi predstavuje pre všetky moderné letecké spoločnosti významnú oblasť marketingových aktivít, a práve preto sa vo svojej bakalárskej práci venujem problematike CRM. Štruktúrne je táto práca rozdelená do dvoch celkov. Teoretická časť je zameraná na zhodnotenie teoretických poznatkov riadenia zákazníckych vzťahov. Praktickú časť práce tvoria všeobecná analýza novodobých trendov oblasti CRM leteckých spoločností a analýzy systému CRM leteckej spoločnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o. (analýza SWOT a analýza súčasnej úrovne CRM). Výsledkom týchto analýz je návrh zlepšeného modelu CRM pre spoločnosť Air Slovakia BWJ, spol. s r.o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36330
|
Datum:
|
2005-03-14 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
1606
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet