Marketing jako jeden z nástrojů pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ZTS - Konzult, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing jako jeden z nástrojů pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ZTS - Konzult, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing jako jeden z nástrojů pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ZTS - Konzult, a.s.
Autor: Štefánek, Radoslav
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: V mojej bakalárskej práci som za zaoberal využitím marketingu a marketingového riadenia v spoločnosti ZTS-Konzult, a.s. ako nástrojov prostredníctvom ktorých si firma môže zvýšiť svoju konkurencieschopnosť a vylepšiť postavenie na trhu. Návrhy a  doporučenia vychádzali z podrobnej analýzy súčasného postavenia firmy na trhu a momentálneho stavu marketingu a marketingového riadenia. Návrhy a doporučenia som sformuloval tak, aby pre firmu priniesli čo možno najvyšší efekt za využitia stanovených minimálnych nákladov.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36314
Datum: 2005-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 1589


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet