Marketing jako jeden z nástrojů pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ZTS - Konzult, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing jako jeden z nástrojů pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ZTS - Konzult, a.s. |
Autor: |
Štefánek, Radoslav
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
V mojej bakalárskej práci som za zaoberal využitím marketingu a marketingového riadenia v spoločnosti ZTS-Konzult, a.s. ako nástrojov prostredníctvom ktorých si firma môže zvýšiť svoju konkurencieschopnosť a vylepšiť postavenie na trhu. Návrhy a doporučenia vychádzali z podrobnej analýzy súčasného postavenia firmy na trhu a momentálneho stavu marketingu a marketingového riadenia. Návrhy a doporučenia som sformuloval tak, aby pre firmu priniesli čo možno najvyšší efekt za využitia stanovených minimálnych nákladov. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36314
|
Datum:
|
2005-03-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
1589
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet