Projekt marketingové komunikace společnosti NAFTA a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti NAFTA a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace společnosti NAFTA a.s.
Autor: Tomek, Peter
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou v spoločnosti NAFTA a. s. Úvod je zameraný na uvedenie do problematiky marketingovej komunikácie a stručný prehľad obsahu diplomovej práce. Teoretická časť je rozčlenená do viacerých kapitol, v ktorých sa zaoberám podstatou a procesom marketingovej komunikácie, komunikačným mixom a teoretickou štruktúrou marketingového projektu. Praktická časť začína charakteristikou spoločnosti NAFTA a. s., jej históriou a jej hlavnými podnikateľskými činnosťami. Nasleduje analýza nástrojov marketingovej komunikácie používaných v danej spoločnosti. Analýza je zakončená celkovým hodnotením používania jednotlivých nástrojov. Ďalšia časť je ťažiskom celej diplomovej práce. Obsahuje východiská a vypracovanie samotného projektu marketingovej komunikácie, ktorým je podnikový časopis, deň otvorených dverí a Medzinárodný deň detí a prínos navrhnutého projektu. Záver je zameraný na celkové zhrnutie diplomovej práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36296
Datum: 2005-03-07
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 1567


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet