Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti "ZON" spol. s r.o. na trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti "ZON" spol. s r.o. na trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti "ZON" spol. s r.o. na trhu
Autor: Nováková, Markéta
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem diplomové práce je sestavit projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti „ZON'' spol. s r.o. na trhu. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vyhledávání a uspořádání teoretických poznatků souvisejících s daným tématem, to znamená charakteristika jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, komunikačního procesu, realizace marketingové komunikace, plánu marketingového výzkumu a projektu marketingové komunikace. Obsahem analytické části je analýza marketingové komunikace „ZON'' spol. s r.o. a analýza názorů veřejnosti na nealkoholický nápoj Cimo. Stanovení cílů v projektové části je dosaženo navrženými komunikačními nástroji, účinnost těchto nástrojů je následně měřena dle navržených možností měření účinnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35846
Datum: 2005-03-07
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 1024


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet