Projekt marketingové komunikace společnosti Lázně Velké Losiny

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti Lázně Velké Losiny

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace společnosti Lázně Velké Losiny
Autor: Kulhajová, Dagmar
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Tématem diplomové práce je marketingová komunikace společnosti Lázně Velké Losiny s cílem navrhnout projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část shrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu služeb, cestovního ruchu a lázeňství s důrazem na marketingovou komunikaci. Druhá praktická část zahrnuje analytickou a projektovou část. V analytické části je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti Lázně Velké Losiny a analýza vnímání marketingové komunikace veřejností. Tyto dvě analýzy slouží jako podklad pro vypracování projektové části. V projektu jsou navrženy následující nástroje marketingové komunikace - reklama, podpora prodeje, public relations. V závěru práce je provedeno zhodnocení přínosů a rizik projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35834
Datum: 2005-03-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 1011


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet