Projekt marketingové komunikace společnosti Lázně Velké Losiny
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace společnosti Lázně Velké Losiny |
Autor: |
Kulhajová, Dagmar
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tématem diplomové práce je marketingová komunikace společnosti Lázně Velké Losiny s cílem navrhnout projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část shrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu služeb, cestovního ruchu a lázeňství s důrazem na marketingovou komunikaci. Druhá praktická část zahrnuje analytickou a projektovou část. V analytické části je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti Lázně Velké Losiny a analýza vnímání marketingové komunikace veřejností. Tyto dvě analýzy slouží jako podklad pro vypracování projektové části. V projektu jsou navrženy následující nástroje marketingové komunikace - reklama, podpora prodeje, public relations. V závěru práce je provedeno zhodnocení přínosů a rizik projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35834
|
Datum:
|
2005-03-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
1011
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet