Programovací jazyk Python jeho využití v Blenderu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Programovací jazyk Python jeho využití v Blenderu |
Autor: |
Sporek, Jakub
|
Vedoucí: |
Pokorný, Pavel
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o programovacím jazyce Python, jeho modulech souvisejících s 3D programem Blender a o fraktálech, konkrétně o Lindenmayerových systémech. V teoretické části vysvětluje princip L-Systémů, popisuje Python a jeho moduly pro program Blender a také Blender samotný. V praktické části vysvětluje funkci skriptu pro generování rostlin, napsaného v programovacím jazyce Python, pro software Blender. Popisuje jednotlivé funkce tak, jak je vykonává skript po spuštění a také vysvětluje jednotlivé nastavitelné parametry v GUI. Na konci jsou k vidění ukázky vytvořených stromů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3580
|
Datum:
|
2007-05-28 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav aplikované informatiky |
Studijní obor:
|
Informační technologie |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
6462
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet