Využití marketingového mixu v podnicích společného stravování
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití marketingového mixu v podnicích společného stravování |
Autor: |
Drásalová, Veronika
|
Vedoucí: |
Liška, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se snaží podat čtenáři teoretický i praktický obrázek o možnostech využití marketingového mixu v podnicích společného stravování. V první, teoretické části, pojednává o marketingu služeb a pohostinství obecně. Ve druhé části je proveden průzkum trhu, který zjišťuje požadavky a preference zákazníků podniků společného stravování. Tyto výsledky jsou poté konfrontovány se skutečným stavem, který byl analyzován v pěti spolupracujících podnicích. V závěru jsou vypracována určitá doporučení těmto podnikům, jejichž zavedení by mělo vést ke zvýšení návštěvnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35781
|
Datum:
|
2004-03-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav potravinářského inženýrství a chemie |
Studijní obor:
|
Ekonomika a hygiena výživy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
957
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet