Marketingový výzkum na London International Wine and Spirits Fair a jeho hodnocení 2005

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový výzkum na London International Wine and Spirits Fair a jeho hodnocení 2005

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový výzkum na London International Wine and Spirits Fair a jeho hodnocení 2005
Autor: Kamenár, Daniel
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Ve své práci se v teoretické části zabývám teoretickými východisky, metodologií, technikami a samotným procesem marketingového výzkumu. V praktické části popisuji a analyzuji marketingový výzkum provedený v roce 2003 mezi distributory a importéry a návštěvníky mezinárodního veletrhu s vínem a destiláty London International Wine and Spirits Fair.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35593
Datum: 2005-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 737


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet