Analýza propagačních prostředků společnosti DHL express, s. r. o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza propagačních prostředků společnosti DHL express, s. r. o. |
| Autor: |
Zdražil, Tomáš
|
| Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
|
Abstrakt:
|
Práce pojednává o hlavním propagačním materiálu společnosti DHL Express (Czech Republic) s.r.o. pro rok 2005 – Sales Packu (také označovanému jako prodejní materiál). Popisuje proces, který je nutný k vytvoření relevantního, úplného a užitečného nástroje podporujícího prodej produktů v segmentu přepravních služeb. Dává návod nejen na efektivnější vedení celého projektu, ale nastiňuje i nutnost inovace v elektronických médiích. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35585
|
|
Datum:
|
2004-12-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
723
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet