Marketing communications in relation to intercultural differences
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing communications in relation to intercultural differences |
Autor: |
Kotoučová, Lucie
|
Vedoucí: |
Světlík, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Tématem této práce jsou marketingové komunikace firmy v interkulturních souvislostech. Práce pojednává o pojmu kultura, kulturní dimenze a definuje jednotlivé disciplíny marketingových komunikací. Praktická část se věnuje popisu marketingových komunikací společnosti Australian Education Centre a analýze brazilské a české kultury, jakožto hlavním pilířům multikulturní klientské základny společnosti. V závěru dává práce návod na zlepšení marketingových komunikací společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35577
|
Datum:
|
2004-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
713
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet