Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo |
Autor: |
Zwicker, Radek
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Český filmový plakát vznikl na počátku devatenáctého století. Jeho podoba byla vždy ovlivňována momentální společenskou situací a ideologií. Zlatá éra českého filmového plakátu se datuje do krátkého údobí let 1964 – 1968. Do roku 1992 byly vytvářeny původní české návrhy i pro filmy, které k nám přicházely ze zahraničí. Na počátku devadesátých let český filmový plakát expandoval z tradičního prostředí kin také do videopůjčoven a maloobchodních prodejen. Dnes patří filmový plakát ke stále platným propagačním nástrojům, ale mimo klasických formátů se využívá i jeho dalších netradičních podob. Přes rozvoj ostatních propagačních médií je pravděpodobné, že se význam českého filmového plakátu v nejbližší budoucnosti nezmenší. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35492
|
Datum:
|
2005-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
596
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet