Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo
Autor: Zwicker, Radek
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Český filmový plakát vznikl na počátku devatenáctého století. Jeho podoba byla vždy ovlivňována momentální společenskou situací a ideologií. Zlatá éra českého filmového plakátu se datuje do krátkého údobí let 1964 – 1968. Do roku 1992 byly vytvářeny původní české návrhy i pro filmy, které k nám přicházely ze zahraničí. Na počátku devadesátých let český filmový plakát expandoval z tradičního prostředí kin také do videopůjčoven a maloobchodních prodejen. Dnes patří filmový plakát ke stále platným propagačním nástrojům, ale mimo klasických formátů se využívá i jeho dalších netradičních podob. Přes rozvoj ostatních propagačních médií je pravděpodobné, že se význam českého filmového plakátu v nejbližší budoucnosti nezmenší.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35492
Datum: 2005-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 596


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet