Analýza marketingových komunikací SK Rytmik Zlín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingových komunikací SK Rytmik Zlín |
Autor: |
Sedláčková, Dita
|
Vedoucí: |
Gregarová, Magda
|
Abstrakt:
|
Autorka se ve své bakalářské práci zabývá hodnocením stávajících marketingových komunikací neziskové organizace Sportovního klubu Rytmik Zlín. Při zpracování vychází z teoretických poznatků o marketingových komunikacích, přihlíží však ke specifickým aspektům propagace neziskových organizací. Na základě analýzy předkládá řešení v podobě návrhu nové struktury marketingové komunikace dotyčné organizace, přičemž hlavní důraz klade na oblast Public relations a reklamy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35490
|
Datum:
|
2005-02-10 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
594
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet