Marketingové komunikace filmového festivalu "Letní filmová škola v Uherském Hradišti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace filmového festivalu "Letní filmová škola v Uherském Hradišti |
Autor: |
Šopíková, Barbora
|
Vedoucí: |
Zelinský, Miroslav
|
Abstrakt:
|
Mým cílem je přinést přehled o filmovém festivalu, analýzu dosavadní prováděné marketingové komunikace, podrobněji identifikovat jejich návštěvníky, charakterizovat poslední ročník letní filmové školy, její propagaci a integrovaný komunikační mix. V mé práci raději aplikuji analýzu praktických informací získaných vlastním průzkumem do praxe, než popis teoretických poznatků, týkajících se marketingové terminologie, které jsou snadno dohledatelné a velmi dobře zpracované v jiných publikacích. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35483
|
Datum:
|
2005-02-10 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
587
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet