Firemní časopisy v neziskovém sektoru a magazín Generace občanského sdružení Život 90
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Firemní časopisy v neziskovém sektoru a magazín Generace občanského sdružení Život 90 |
Autor: |
Kotmel, Jiří
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
První část Bakalářské práce je věnována teorii firemních periodik, která je dána do souvislosti s marketingem a marketingovými komunikacemi neziskových organizací. Jsou zde uvedeny příklady firemních periodik neziskových organizací a také základní postup při tvorbě firemního periodika. V praktické části je analyzován magazín Generace občanského sdružení Život 90, který svým provedením, rozsahem 52 stran i nákladem 20 000 ks vybočuje z řady firemních periodik obvyklých v neziskovém sektoru. V souvislosti marketingem a marketingovými komunikacemi Života 90 analýza ukázala, že magazín Generace slouží efektivně této organizaci jako služba, která klientům organizace, seniorům, poskytuje informace a rady pro zlepšení kvality jejich života. Avšak s ohledem na způsob začlenění firemních informací, vizuální styl magazínu a způsob přípravy obsahu magazínu bylo zjištěno, že magazín Generace není zcela efektivně začleněn do marketingu organizace, a také že plně nevyužívá možnost komunikovat s dárci jako důležitou cílovou skupinou. V závěru práce je tedy navrženo několik obecně použitelných řešení pro zvýšení komunikační efektivity firemních periodik neziskových organizací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35468
|
Datum:
|
2005-02-10 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
572
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet