CRM - moderní metoda péče o zákazníky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

CRM - moderní metoda péče o zákazníky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: CRM - moderní metoda péče o zákazníky
Autor: Kalmus, Alexandr
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje posouzení pravdivosti hypotézy, že Costumer Ralationship Management – Řízení vztahů se zákazníky, je moderní metodou péče o zákazníka, která přináší výsledky především ve zvýšení kvality vztahu zákazníka k firmě, dále v posílení jeho důvěry k firmě a současně ke snížení nákladů na obsloužení zákazníků. Současný vývoj a rozsah řešení CRM je ve velké míře podmíněn rozvojem výpočetní techniky a zaváděním komplexních informačních systémů do činnosti společnosti, přičemž není rozhodující její velikost, ale spíše stupeň jejího zaměření na budování vztahů se zákazníkem. Praktická část bakalářské práce se zaměřuje na proces implementace systémů CRM do prostředí on-line obchodování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35465
Datum: 2005-02-10
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 569


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet