Analýza věrnostního programu v obchodní firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza věrnostního programu v obchodní firmě |
Autor: |
Jurášková, Olga
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se věnuje analýze věrnostního programu, který jsem po tři roky realizovala v české obchodní firmě zabývající se prodejem stavebních materiálů. Věrnostní program byl určen koncovým zákazníkům. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, zda je věrnostní program efektivním nástrojem podpory prodeje a zda vede k opakovaným nákupům a nárůstu obratu. Analýzou různých kriterií a výstupů z věrnostního programu jsem se snažila zjistit efektivitu tohoto motivačního nástroje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35464
|
Datum:
|
2005-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
568
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet