Komunikační aktivity vydavatelství Vogel Burda Communications, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační aktivity vydavatelství Vogel Burda Communications, s.r.o. |
Autor: |
Zezulka, Libor
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je analyzovat komunikační prostředky vydavatelství Vogel Burda Communications s.r.o. s ohledem na cílové skupiny a jednotlivé tituly. V teoretické části jsou popsány nástroje marketingové komunikace s důrazem na konkrétní formy komunikace využívané vydavatelstvím. Praktická část obsahuje podrobnou analýzu komunikačních prostředků používaných u publikovaných titulů a návrhy na zlepšení komunikace magazínu Chip. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35457
|
Datum:
|
2005-02-10 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
561
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet