Analýza vnější komunikace vysokých škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza vnější komunikace vysokých škol |
Autor: |
Kruliš, Vladimír
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce charakterizuje důležitost vnější komunikace při reformě českých vysokých škol; nabízí podněty k fixaci vzdělávacích funkcí a budoucího vývoje vysokých škol v širších souvislostech. Analyzuje úsilí o udržitelný rozvoj vysokého učení a obecného poznávání, které respektuje humánní základ školního vzdělávání. Každý z nás je nějak „naprogramován'' – jde o to, aby program obsahoval odpovědi na klíčové otázky již s ohledem na scénáře školy budoucnosti. V teoretické části práce je pojednáno o potenciálních komunikačních výměnách vysoké školy a jejích složitostech, i o možných krizových situacích. V praktické části se zabýváme nutnými a nejúčinnějšími dopady vnější komunikace, operujeme s vybranými měřitelnými výsledky. Jsou zdůrazněny studijní novinky vybraných českých vysokých škol, v návaznosti pak analyzujeme možnosti studia v zemích EU (včetně klasifikace výhod a nevýhod). Vize do budoucna se opírají o návrh postupu při reformě starých a přípravě nových studijních oborů – to s ohledem na sociologickou připravenost české mládeže. Soustřeďujeme se i na ekonomické ukazatele vzdělanosti, vždy pod generálním sloganem celé práce: Student jako klient. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35434
|
Datum:
|
2005-02-10 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
533
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet