Analýza současné marketingové komunikace a návrh nové efektivnější marketingové komunikace pro firmu Tescoma s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza současné marketingové komunikace a návrh nové efektivnější marketingové komunikace pro firmu Tescoma s.r.o. |
Autor: |
Kašparová, Lucie
|
Vedoucí: |
Zavřelová, Veronika
|
Abstrakt:
|
Ve své bakalářské práci jsem nejprve popsala stávající marketingovou komunikaci ve firmě Tescoma s. r. o. Poté jsem se snažila navrhnout novou efektivnější marketingovou komunikaci, která by firmě pomohla v odbytu nabízeného sortimentu. Doufám tedy, že má práce bude pro firmu i pro mě přínosem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35426
|
Datum:
|
2005-02-10 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.05.2015
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
525
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet