Analýza současné marketingové komunikace a návrh nové efektivnější marketingové komunikace pro firmu Tescoma s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza současné marketingové komunikace a návrh nové efektivnější marketingové komunikace pro firmu Tescoma s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza současné marketingové komunikace a návrh nové efektivnější marketingové komunikace pro firmu Tescoma s.r.o.
Autor: Kašparová, Lucie
Vedoucí: Zavřelová, Veronika
Abstrakt: Ve své bakalářské práci jsem nejprve popsala stávající marketingovou komunikaci ve firmě Tescoma s. r. o. Poté jsem se snažila navrhnout novou efektivnější marketingovou komunikaci, která by firmě pomohla v odbytu nabízeného sortimentu. Doufám tedy, že má práce bude pro firmu i pro mě přínosem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35426
Datum: 2005-02-10
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.05.2015
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 525


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet