Nahota a erotické motivy v české reklamě od r. 1990
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Nahota a erotické motivy v české reklamě od r. 1990 |
| Autor: |
Dubová, Lucie
|
| Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
|
Abstrakt:
|
Práce zachycuje postavu muže a ženy v době socialismu, jak lidé v té době přistupovali k samotnému tématu sexu. Jaký vliv měl režim na chování lidí a líčí reklamu samotnou. Zachycuje erotiku a nahotu v dnešní reklamě. Jak chápou cílové skupiny postavu muže a ženy v reklamě, jejich charakteristiky, charaktery. Ukazuje erotiku a nahotu v jednotlivých médiích a líčí i pohled z hlediska sexismu, genderu, rovnosti pohlaví či diskriminace. V analytické části pak zobrazuje názor veřejnosti na tématiku erotiky a nahoty v dnešní reklamě. Analýza dále zkoumá, zda veřejnost erotiku v reklamě chápe jako delikt nebo jako vkusnou součást reklamy, zda jim vadí či imponuje a jestli by se mělo tohle téma v naší reklamě více omezovat. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35422
|
|
Datum:
|
2005-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
520
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet