Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století |
| Autor: |
Divínová, Marcela
|
| Vedoucí: |
Zelinský, Miroslav
|
|
Abstrakt:
|
Erotická reklama je tématem práce a jejím hlavním cílem je pokus o vymezení hranice mezi „lechtivým'' a „obscénním'' v reklamě. Vedle definice pojmu erotická reklama, uvádí její možné vlivy a působení na recipienta. Důkladně se věnuje zobrazování lidského těla a jeho využití jako reklamního apelu. Zabývá se současným ideálem krásy a jeho přílišnou medializací. Uvádí některé výzkumy postojů k erotické reklamě a prostřednictvím etických kodexů způsob regulace reklamy v jednotlivých evropských zemích. Pomocí analýz čtyř tištěných reklam vymezuje kontinuum lechtivé – obscénní a snaží se o postižení jednotlivých prvků a výklad symbolů, které jsou při vytyčování této hranice důležité. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35421
|
|
Datum:
|
2005-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
519
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet