Analysis of marketing communication at the University of Genoa with comparison with Tomas Bata Univeristy in Zlin
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analysis of marketing communication at the University of Genoa with comparison with Tomas Bata Univeristy in Zlin |
Autor: |
Šůstková, Gabriela
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na problematiku a marketingové komunikace Univerzity v Janově a srovnání s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část vysvětluje pojmy jako univerzita, komunikace a marketingové komunikace. V analytické části jsou představeny obě univerzity, je zde provedená analýza marketingových komunikací, SWOT analýza a výsledky výzkumu. Projektová část přináší přehled srovnání a návrh na zlepšení komunikační strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3541
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2009
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4919
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet