Analýza vztahu dospívající mládeže a oděvní značky Nike

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza vztahu dospívající mládeže a oděvní značky Nike

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza vztahu dospívající mládeže a oděvní značky Nike
Autor: Blažek, Jan
Vedoucí: Šišková, Šárka
Abstrakt: Práce se zabývá vztahem velké mezinárodní oděvní značky a teenagerů. Klade si za cíl analyzovat vzájemný vztah, tedy jakým způsobem Nike komunikuje s teenagery, a jak teenageři nahlížejí na značku. Klíčovým materiálem pro práci je dotazník, který se zabývá mj. popularitou, povědomím a pozicí Nike vůči konkurenci z pohledu teenagerů. Důraz je kladen také na popis propagace, kterou Nike k oslovení tohoto tržního segmentu vyzužívá.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35416
Datum: 2005-02-10
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 513


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet