Marketingové komunikace Hvězdárny a planetária Johanna Palisy v Ostravě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace Hvězdárny a planetária Johanna Palisy v Ostravě |
Autor: |
Kapoun, Pavel
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá analýzou, hodnocením a plánem rozvoje marketingových komunikací planetária. První část je zaměřena na teorii marketingových komunikací, popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu a hodnotí jejich silné a slabé stránky. V druhé části je analyzován marketing planetária – produkty, ceny, dostupnost a propagace. Třetí část obsahuje návrh, realizaci a interpretaci dotazníkového šetření, které je zaměřeno na marketing planetária. Školy tvoří dvě třetiny zákazníků planetária, dotazníkové šetření bylo proto realizováno mezi učiteli, kteří jsou v tomto případě tvůrci rozhodnutí. Hlavní výsledek dotazníkového šetření je, že slabou stránkou marketingu planetária jsou špatná dopravní dostupnost, nízká inovace produktů a částečně nevyhovující struktura marketingových komunikací. Čtvrtou část tvoří plán rozvoje marketingových komunikací planetária, návrh zlepšení interních public relations a způsob kontroly přijatých opatření. V závěru práce je zdůvodněno, proč jsou pro planetárium a podobné vzdělávací neziskové organizace důležité public relations. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35386
|
Datum:
|
2004-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
483
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet