Střet etického kodesu novináře se zájmy vydavatelů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Střet etického kodesu novináře se zájmy vydavatelů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Střet etického kodesu novináře se zájmy vydavatelů
Autor: Hrabětová, Jana
Vedoucí: Bartošek, Jaroslav
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je na konkrétních příkladech z praxe ukázat rozdíly mezi obecně platnou teorií, legislativou a etikou na jedné straně a současnou českou praxí v otázkách objektivity žurnalistických informací na straně druhé. Na konkrétních případech se práce snaží doložit skutečnost, že ovlivňování novinářů ze strany majitelů médií a zadavatelů inzerce může vést až k uveřejnění zkreslených informací. Na dokladech z českých tištěných médií práce hledá i odpověď na otázku, zda snaha inzerentů přizpůsobit grafiku reklamy grafice tištěného média může vést až ke zkreslení dané informace a ve čtenářích vyvolat pochybnosti o její objektivitě. V závěru diplomové práce jsou definovány nejčastější způsoby ovlivňování práce novinářů. Jsou zde navržena pravidla, která by mohla dopomoci eliminovat vliv zájmů vydavatelů a zadavatelů inzerce na novináře i následně i příjemce jejich sdělení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35382
Datum: 2004-12-01
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2015
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 479


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet