Komunikační strategie Rádia Impuls

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie Rádia Impuls

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie Rádia Impuls
Autor: Hamanová, Šárka
Vedoucí: Bartošek, Jaroslav
Abstrakt: Rádio Impuls bývalo nejposlouchanějším soukromým rádiem. Podle výsledků Mediaprojektu mu ubývá posluchačů a na paty mu šlapou ostatní soukromé celoplošné rozhlasové stanice. Pokles poslechovosti může zastavit jedině koordinace programu s marketingem. Přestože Rádio Impuls investuje ročně miliony korun do reklamy a dalších marketingových aktivit, činí tak na základě okamžitých nápadů, které nezapadají do žádné koncepce. Důvodem je absence komunikační strategie. Moje diplomová práce je proto jejím návrhem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35380
Datum: 2004-12-01
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2015
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 476


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet