Komunikační strategie Strany zelených
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie Strany zelených |
Autor: |
Fojtová, Tereza
|
Vedoucí: |
Kulhánek, Ivan
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je věnována problematice komunikační strategie menších politických stran. Cílem je ukázat možnosti využití poznatků z marketingových komunikací v politice. V teoretické části je vysvětlena úloha politických stran v demokratickém systému. Následně jsou popsány komunikační techniky, které může politický subjekt využít pro získání voličů. Pro aplikaci teoretických poznatků do praxe byla vybrána Strana zelených. Její dosavadní činnost byla podrobena analýze. Provedena byla i průzkumná sonda mezi voliči. Na základě výsledků byla vypracována komunikační strategie s konkrétními návrhy na jednotný vizuální styl, individuální i skupinové působení a na volební marketing. Přestože je projekt zpracován pro konkrétní politický subjekt, mohou z něj čerpat i jiné politické strany. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35377
|
Datum:
|
2004-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
473
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet