Marketing a strategické cíle fotbalového klubu FC Baník Ostrava
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing a strategické cíle fotbalového klubu FC Baník Ostrava |
Autor: |
Filgas, Jan
|
Vedoucí: |
Světlík, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce s názvem Marketing a strategické cíle fotbalového klubu FC Baník Ostrava, a. s., analyzuje prostředí sportovní organizace z pohledu vnějšího i vnitřního prostředí. Dále se pak zabývá strategickým plánováním a strategickými cíli této organizace. Analýzu a podrobný popis fungování marketingového úseku klubu, jehož A tým v roce 2004 vyhrál profesionální soutěž I. Gambrinus ligu, doplňuje strukturovaný rozhovor s vedoucím marketingového oddělení Ing. Petrem Šafarčíkem. Projektová část práce obsahuje marketingový plán FC Baník Ostrava na krátkodobé období - na sezonu 2006/2007. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35376
|
Datum:
|
2004-12-01 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
472
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet