Marketing a komunikace v B2B sektoru
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketing a komunikace v B2B sektoru |
| Autor: |
Závacký, Michal
|
| Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
|
Abstrakt:
|
Práce popisuje marketingový proces v B2B organizacích. Bere rovněž ohled na různé typy B2B produktů (hmotné výrobky i služby). Zároveň se pokouší o reflexi aktuálního postavení marketingu v českých B2B organizacích. Nejvýraznějším trendem je zcela jistě humanizace celého marketingového procesu v B2B. Odborníci hledají odpovědi na otázky, jak komunikovat s každým klientem individuálně a rovněž uspokojovat jeho individuální a často složité potřeby a zároveň snížit náklady na tuto komunikaci. Odpověď se zřejmě rýsuje v podobě one-to-one marketingu, který za použití masového média (internetu) komunikuje individuálně s každým klientem. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35366
|
|
Datum:
|
2004-12-01 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
459
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet