Marketing a komunikace v B2B sektoru

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing a komunikace v B2B sektoru

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing a komunikace v B2B sektoru
Autor: Závacký, Michal
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Práce popisuje marketingový proces v B2B organizacích. Bere rovněž ohled na různé typy B2B produktů (hmotné výrobky i služby). Zároveň se pokouší o reflexi aktuálního postavení marketingu v českých B2B organizacích. Nejvýraznějším trendem je zcela jistě humanizace celého marketingového procesu v B2B. Odborníci hledají odpovědi na otázky, jak komunikovat s každým klientem individuálně a rovněž uspokojovat jeho individuální a často složité potřeby a zároveň snížit náklady na tuto komunikaci. Odpověď se zřejmě rýsuje v podobě one-to-one marketingu, který za použití masového média (internetu) komunikuje individuálně s každým klientem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35366
Datum: 2004-12-01
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 459


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet