Segmentace trhu značky Craft

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Segmentace trhu značky Craft

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Segmentace trhu značky Craft
Autor: Váňa, Petr
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Švédská firma Craft of Scandinavia AB vyrábí oblečení pro vrcholové a aktivní sportovce. Funkční spodní prádlo této značky přináší jednu z největších inovací v oblasti sportovního oblečení ? speciálně utkané polyesterové vlákno, které umožňuje odvod tepla a potu z povrchu těla a zvyšuje tak komfort a výkonnost uživatele. Vyšší cena těchto produktů předurčuje značku bohatším zákazníkům a nebo těm, kteří to se sportem myslí opravdu vážně. Cílem práce na téma je na základě vlastního dotazníkového šetření sportovních odvětví najít vhodné skupiny sportovců, pro které je nutné zvolit správný komunikační tón a vhodnou pozici značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35362
Datum: 2004-12-01
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.05.2012
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 455


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet