Project of establishing a natural food supplement NEW LIFE COLOSTRUM on the Czech market
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Project of establishing a natural food supplement NEW LIFE COLOSTRUM on the Czech market |
Autor: |
Tomková, Jana
|
Vedoucí: |
Světlík, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce teoreticky zpracovává téma zaváděcích propagačních kampaní. Zohledňuje celý strategický proces a marketingové plánování. Zahrnuje potřebné analýzy jak vnitřního, tak vnějšího prostředí a postup při tvorbě kampaně. V analytické a praktické části uvádím celý proces do praxe. Analyzuji prostředí trhu a firmy a připravuji kampaň včetně kreativní části komunikace. Zaměřuji se především na jednotlivé body marketingového mixu, ale samozřejmě neopomíjím celý strategický marketingový proces. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35361
|
Datum:
|
2004-12-01 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
454
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet