Komunikační strategie pro novou značku piva Beerberry Pivovaru Janáček

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie pro novou značku piva Beerberry Pivovaru Janáček

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie pro novou značku piva Beerberry Pivovaru Janáček
Autor: Pecková, Marcela
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Cílem mé diplomové práce je analýza současného stavu komunikace a prezentace značky Beerberry a následné sestavení návrhu projektu komunikační strategie pro zavedení tohoto nápoje - pivo s příchutí - na český trh. Mezi mé hlavní cíle patří: vzbudit pozornost u zákazníků, zvědavost ochutnat tento nápoj, rozšířit povědomí o výrobku na trhu a vyvolat u zákazníka touhu si výrobek vyzkoušet. Důležité je stanovit správný cílový segment a prostředky, které tento segment osloví. Tyto informace a mnohé další mi poskytne marketingový výzkum, konkrétně forma focus group.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35346
Datum: 2004-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 439


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet