Komunikační strategie pro novou značku piva Beerberry Pivovaru Janáček
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie pro novou značku piva Beerberry Pivovaru Janáček |
Autor: |
Pecková, Marcela
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Cílem mé diplomové práce je analýza současného stavu komunikace a prezentace značky Beerberry a následné sestavení návrhu projektu komunikační strategie pro zavedení tohoto nápoje - pivo s příchutí - na český trh. Mezi mé hlavní cíle patří: vzbudit pozornost u zákazníků, zvědavost ochutnat tento nápoj, rozšířit povědomí o výrobku na trhu a vyvolat u zákazníka touhu si výrobek vyzkoušet. Důležité je stanovit správný cílový segment a prostředky, které tento segment osloví. Tyto informace a mnohé další mi poskytne marketingový výzkum, konkrétně forma focus group. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35346
|
Datum:
|
2004-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
439
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet