Image a Corporate Identity Pivovaru Zubr a.s.Přerov
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Image a Corporate Identity Pivovaru Zubr a.s.Přerov |
Autor: |
Jemelková, Pavlína
|
Vedoucí: |
Svoboda, Václav
|
Abstrakt:
|
Název mé diplomové práce zní: image a corporate identity Pivovaru Zubr a.s.Přerov. Zajímala jsem se o problematiku corporate identity a budování image značky Zubr. Práci jsem rozdělila do tří částí: na teoretickou, praktickou a projektovou. Každá z nich je členěna do několika dalších částí. V těchto kapitolách jsem se zaměřila na corporate identity (korporátní komunikace, korporátní kultura, jednotný vizuální styl a produkt), image, public relations a značku. Ve své práci jsem došla k závěrům, že pivovar se nevěnuje dostatečně systému corporate identity. Také image pivovaru není zrovna na nejlepší úrovni. Proto jsem v projektoví části navrhla několik změn v oblasti komunikace. Navrhla jsem některé nové přístupy ke kapitolám ze systému CI – např. public relations, jednotný vizuální styl,…apod. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35337
|
Datum:
|
2004-12-01 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
429
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet