Marketingový plán pro firmu FOMEI, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán pro firmu FOMEI, a.s. |
Autor: |
Faltejsková, Gabriela
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
V předmětu diplomové práce řeším marketingový plán pro firmu FOMEI, a.s. Práci jsem rozčlenila do třech částí: teoretickou, praktickou a projektovou. V první části popisuji teoretická východiska, tedy základní marketingové pojmy, které se vztahují k dané tématice a následující praktické části. V praktické části charakterizuji marketingovou situační analýzu firmy. Na provedené syntézy poznatků a závěrů marketingových analýz navazuji návrhy na řešení a opatření a doporučení marketingových aktivit pro firmu FOMEI, a.s., které slouží jako podklad pro řešení realizovatelného projektu řešeného problému, tedy marketingového plánu. V závěrečné projektové části inovuji cíle společnosti pro tento plán, navrhuji strategie intenzivního marketingu v oblasti fota. Jako součást tohoto návrhu jsem vypracovala akční program společnosti. Závěrem jsem vypracovala prohlášení o zisku a ztrátě firmy a doporučila jsem způsob ověření efektivnosti navrhovaného marketingového plánu ve firmě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35332
|
Datum:
|
2004-12-01 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.08.2015
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
423
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet